piątek, 6 czerwca 2014

Sukieneczka dla małej Ani

Zostałam poproszona o uszycie sukienki dla dwuletniej dziewczynki. Sukienka ma być na wesele. Pomyślałam, że powinna być ona lekka, a do tego przewiewna. Wybrałam organdynę na górę- piękny błękitny kolor, a do tego błyszczący ^^ Na podszewkę wzięłam bardzo miękką i delikatną krepę w białym kolorze. Do tego uszyłam jeszcze haleczkę z organdyny oraz taki a'la biały fartuszek, narzutkę na sukienkę. Z tym sukienka jest taka bardziej jak dla księżniczki, a bez bardziej zwyczajna.


Teraz muszę zabrać się za haftowanie lalkowej sukienki. Może uda mi się w międzyczasie uszyć spódnicę dla koleżanki :)

6 komentarzy:

  1. Cudeńko! OpróczTwoich lalkowych sukien mogłabyś tworzyć księżniczkowe sukienki dla małych dziewczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam, ale jakoś czasu mi brak ciągle. Zbyt wiele rzeczy chcę robić, prócz tego, co muszę. :)

      Usuń
  2. Przepiękna rzecz! Masz talent do tworzenia iście bajkowych kreacji. I szycie dla małych dam, to całkiem dobry pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W poprzednim życiu byłaś pewnie nadwornym krawcem ;-) Pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń