wtorek, 3 grudnia 2013

Moje muzykowanie

Kiedyś, dawno temu, w sumie lata wstecz, grałam na keyboardzie. Było to moje wielkie hobby. Mogłam grać i grać codziennie godzinami. Od kilku lat nie gram już tak intensywnie, bo inne zajęcia zajmują mi czas. Dziś jednak wyciągnęłam keyboarda i sobie pobrzdąkałam. Aż mi się sentymentalnie zrobiło :)
Mam zesztywniałe palce, to na pewno. Kiedyś przebierałam nimi po klawiszach, no dosłownie żyły swoim życiem i czasem sama za nimi nie nadążałam. Teraz brak mi tej zwinności, ale siadłam i zaczęłam grać. Trochę plumkania i powinno być ok.
Nigdy nic z tym nie było związane. Grałam dla przyjemności, swojej. Chciałam uczyć się grać na fortepianie, ale nic z tego nie wyszło. Tak więc jestem, czy raczej byłam, sobie samoukiem. Uczyłam się grać ze słuchu.
Wstyd to, ale nut nie znam XD Jak mam nuty i znam melodię, to zagram, ale jak nie znam, to nic z tego. Taki ze mnie wielki grajek.
Tak czy inaczej popełniłam wieki temu kilka własnych melodyjek. Nic wielkiego, ale jaka byłam z siebie zadowolona! Zachowałam je do dnia dzisiejszego. Przecież nie będę kasować, bo mi szkoda.

Jak byłam w Niemczech to kupiłam tam sobie keyboarda ze stacją dyskietek i możliwością nagrywania iluś tam ścieżek odrębnie i nakładania ich na siebie. Byłam w siódmym niebie :) Wtedy też kilka z tych moich wypocin nagrałam w formacie MIDI. Potem przerobiłam na .mp3 i tak mam je do dziś.

Jeśli ktoś chce posłuchać to zapraszam tu mio
Moje są wszystkie 'songi'. Nie nadawałam im tytułów tylko numerowałam. Nagrałam też kilka innych nutek, tam są tytuły.

Taka mała rzecz, a cieszy :)
Innym moim wielkim marzeniem było, by jakaś orkiestra w filharmonii zagrała którąś z moich melodyjek.
Teraz mogę się tylko uśmiechnąć na te wspomnienia :)

8 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo wszechstronna i bardzo zdolna! Jestem pod wrażeniem! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chyba większość, jeśli nie każdy, kto na czymś gra próbował coś tam sobie tworzyć.

      Usuń
  2. Szyje, wyszywa, gra na instrumencie... caly wachlarz umiejetnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze rysuję :) Choć bardzo rzadko ze względu na szycie. Tak jak z tym graniem.

      Usuń
  3. Wow zdolna bestia z Ciebie. Pięknie komponujesz i pięknie szyjesz.
    Bardzo fajne i ładne te utwory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką wizję - plastikowe i winylowe modelki prezentują kreacje made in MIO a w tle charakterystyczne podkłady muzyczne również made in MIO...
    a te bajkowe tła z fotek - czyjegoż autorstwa? made in MIO?
    czy mogłabym któryś utwór niecnie wykorzystać na swoich lalkowych blogach?

    OdpowiedzUsuń