środa, 27 listopada 2013

Blogowe wyróżnienia

Otrzymałam od Ani (firannaszyje) wyróżnienie The Versatile Blogger Award.
To już drugie odkąd założyłam tego bloga. Wcześniej zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Gosię (szycieinietylko)
Obu wam serdecznie dziękuję :)

Przyznaję od razu, że nie jestem dobra w takie zabawy XD Nie spędzam zbyt wiele czasu na czytaniu blogów, bo go nie mam. I tak- jak coś o sobie jeszcze mogę napisać, na jakieś pytania odpowiedzieć, to nominować kolejnych 7 blogów już mi ciężko, a co dopiero 11 ~_~
Nawet jakoś w zeszłym tygodniu wróciłam się do nominacji otrzymanej od Gosi, zaczęłam pisać posta i... tyle z tego wyszło ^^'
Ponaciągam więc trochę reguły zabawy i nominuję ledwie garstkę blogów. Są to za to blogi, które lubię i obserwuję. Skoro odpadają blogi osób, które mnie nominowały, to mam jeszcze mniejszy wybór.

Kolejność randomowa :)
Do  The Versatile Blogger Award nominuję:

http://aguniamojswiat.blogspot.com/

Co robi nominowana osoba:
*pokazuje nagrodę
*dziękuje za nominację
*ujawnia 7 faktów o sobie
*nominuje 7 blogów
*informuje o nominacji blogi nominowane







A teraz odpowiedzi na pytania Gosi:
  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    W sumie sama nie wiem XD 
  2. Twój ulubiony kolor to...
    Czerwony.
  3. Ulubiony wykonawca/zespół
    Roxette
  4. Ulubiona piosenka
    Hmm...zależnie od nastroju. Nie mam jednej jedynej.
  5. Co Cię inspiruje?
    Na prawdę różne rzeczy. Szkice i rysunki postaci, ciuchów, kwiaty, ptaki i owady... XD
  6. Jakie słodycze lubisz najbardziej?
    Gorzką czekoladę najlepiej z migdałami, jeśli taka jest :)
  7. W wolnym czasie najchętniej...
    Szyję i czytam obecnie. Na więcej nie mam czasu, a zainteresowań mam trochę.
  8. Gdybyś złowił/a złotą rybkę, jakie były by Twoje 3 życzenia?
    Zapewne przyziemne XD
  9. Gdyby istniał wehikuł czasu, w jaką epokę (i czy w ogóle) chciałabyś się przenieść? 
    Chyba bym nie chciała się przenosić. Kiedyś czytałam książkę "Małgosia contra Małgosia" i doszłam do wniosku, że zwariowałabym, albo by mnie spalili za poglądy, gdybym się tak przeniosła wstecz. A do przodu też bym nie chciała. Nie lubię plastiku.
  10. Twój największy autorytet, wzór do naśladowania
    Nie mam. Jak byłam mała to była to Ania Shirley ^__~
  11. Jak się dziś czujesz? :)
    W sumie to kiepsko. Wiecie...pogoda. 




I coś o mnie:
1. Miałam węża zbożowego, który zwał się Risky. Miałam też dwa ptaszniki.
2. Od 2008 roku nie oglądam telewizji i mi tego nie brakuje :)
3. Jestem samoukiem i gram (lub grałam, bo obecnie niestety rzadko to robię) na keyboardzie.
4. Kiedyś nawet komponowałam krótkie melodyjki i niektóre z nich nagrałam w formacie mp3
5. Bardzo lubię czytać książki. Jak mi się jakaś podoba, to do niej powracam, w różnych odstępach czasu.
6. Swego czasu rysowałam i malowałam.
7. Nie nudzę się sama ze sobą.


I jak? Zdałam? ^__~




4 komentarze:

  1. Gratuluję również drugiego wyróżnienia! Zdałaś! he he ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyróżnienie, ale nie bawię się w takie rzeczy :))), pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień! Serdecznie dziękuję za wyróżnienia! :-) I cieszę się ogromnie, że nie oglądasz telewizji - jest nas coraz więcej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja cię!! ale miałaś zwierzątka domowe :) dziękuje bardzo serdecznie za wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń