wtorek, 9 lipca 2013

Projekt PAPAVERO - XI

Postanowiłam spróbować swoich sił. Zrobiłam projekt żakietu i wysłałam. Zobaczę, co z tego wyjdzie.

Już w zeszłym roku wpadło mi w oko szkolenie z konstrukcji odzieży, ale wiadomo, zawsze jest coś ważnego, na co trzeba wydać pieniądze, oraz nie tak łatwo wziąć wolne wtedy, gdy szkolenie się odbywa. W tym roku tak się składa, że mam urlop akurat w okresie, gdy prowadzone jest szkolenie, które jest nagrodą główną w konkursie. Pomyślałam więc, że warto spróbować. W końcu wiele to nie kosztuje ani czasu, ani pracy, więc czemu nie?

Myślę, że takie szkolenie to fajna przygoda, do tego zdobycie fachowej wiedzy. Ja niestety fachowej wiedzy nie posiadam, szyję i robię wykroje raczej na 'czuja'. Oczywiście w tym miejscu zaznaczyć należy, że chodzi o wykroje ciuchów dla lalek, bo tylko takie wykroje robię samodzielnie.

Nawet, jak czytam na papavero artykuły o konstrukcji odzieży, to muszę po kilka razy czytać, by zrozumieć o co w tym chodzi, a i tak mam wrażenie, że jak zielona byłam, tak zielona pozostaję.

Szczerze przyznam, że raczej marnie widzę swoją wygraną, ale nadzieja jest :) Inaczej po co brać udział?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz